03 september 2009

Reklamfilm för City Studios



Jag snabb-producerade en reklamfilm för en av City Studios fotostudios i centrala Stockholm. Tanken är att den ska visa hur fin lokalen är och vad som erbjuds om man vill hyra fotostudio i Stockholm. Jag filmade med Canon EOS 5D Mark II och ett Canon EF 17-40 L-objektiv, handhållet och svartvitt direkt i kameran. Efter att ha filmat i City Studios hyrstudio mitt i Stockholm redigerade jag reklamfilmen i Adobe Premiere Elements. Musiken valde jag sedan med hjälp av Youtubes AudioSwap-funktion för att hålla nere kostnaden.

Hör av dig om du behöver en liknande produktion för din lokal eller verksamhet. Det är billigare än du tror!
Bookmark and Share

Tipsa om detta inlägg på: facebook

Besök gärna mina hemsidor, stockholmsfotografen.se och photoboy.se för att se fler av mina bilder. Maila på info@stockholmsfotografen.se för frågor eller bokning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar